Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz.446 z późniejszymi zmianami/
z w o ł u j ę
na dzień 28 grudnia 2016 r. (środa) o godz. 1800 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXXIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Głojscach" /druk nr 208/,
- b) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Operacji Karpacko-Dukielskiej w Iwli" /druk nr 209/,
- c) przyjęcia "Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej w Wietrznie" /druk nr 210/,
- d) zamiaru wyłączenia i likwidacji Technikum w Dukli wchodzącego w skład Zespołu Szkół Nr 2 w Dukli /druk nr 211/,
- e) zamiaru wyłączenia i likwidacji Szkoły Policealnej dla Dorosłych w Dukli wchodzącego w skład Zespołu Szkół Nr 2 w Dukli /druk nr 212/,
- f) określenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5 w prowadzonych przez Gminę Dukla przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i punktach przedszkolnych oraz określenia warunków zwolnienia rodziców z opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego /druk nr 213/,
- g) zmiany nazwy ulicy Pocztowej na ulicę Bernardyńską w Dukli oraz ustalenia jej przebiegu /druk nr 214/,
- h) nadania nazwy dr Józefa Samuela Blocha drodze wewnętrznej w Dukli oraz ustalenia jej przebiegu /druk nr 215/,
- i) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 216/,
- j) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Środowiska Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 217/,
- k) zatwierdzenia planu pracy Komisji Kultury, Oświaty, Zdrowia i Spraw Obywatelskich Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok/druk nr 218/,
- l) zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 219/,
- m) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Dukli na 2017 rok /druk nr 220/,
- n) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego /druk nr 221/,
- o) przejęcia zadania Powiatu Krośnieńskiego w zakresie utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Dukla /druk nr 222/,
- p) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2016 /druk nr 223/.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
wspólne posiedzenie komisji
28 grudnia 2016 r. /środa/ godz. 15 30 / pokój nr 211
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2016-12-21